Cedric Scherpenberg

Partner & Head of Development

Wij werken niet voor onszelf, maar voor al die bedrijven die via onze diensten willen groeien

Cedric, aangenaam! Wist je dat de afdruk van je tong, net zoals je vingerafdruk, uniek is? Voor meer nutteloze weetjes ben je bij mij zeker aan het juiste adres. Gelukkig ben je dat ook als je denkt aan een website of webshop voor je bedrijf.  Dus wil je er wel een maar weet je niet hoe eraan te beginnen? Staat je online shop live, maar vallen de verkopen tegen? Of wil je gewoon eens een frisse blik op je online activiteiten? Ik begeleid je in het digitale avontuur en help je graag vooruit.

We vertrekken vanuit een flexibele hands-on mentaliteit, met de focus op let’s get the job done, rentabiliteit en meetbaarheid, waar telkens de relatie met klant en medewerker centraal staat en waar kennis, ervaring en strategie essentieel zijn.

Waarom we het meest geliefde Digital Agency willen worden.

Onze missie is om de digitale economie toegankelijk te maken zodat alle bedrijven kunnen groeien. Dat is niet zomaar een stel woorden maar brandstof voor alles wat we doen.
Als we het over ‘succes’ hebben, dan hebben het eigenlijk over onze klanten en hun doelstellingen. We werken tenslotte niet voor onszelf, maar voor al die bedrijven die via onze diensten willen groeien.
Vele websites en webshops tillen we met onze kennis en inzichten tot een hoger niveau. Ook verschillende partners vertrouwen op Digitong, om hun klanten vooruit te helpen.

De afgelopen jaren hielp Digitong meer dan 200 KMO’s met hun online aanwezigheid of verkoop.
We voorzien een behoorlijk onbekende doelgroep van betere service. Kleine en middelgrote ondernemers hebben digitale producten en diensten nodig; bijvoorbeeld om een webshop op te zetten of klanten een betere online-ervaring te bieden. Vooral de kleine en middelgrote ondernemingen hebben steun van een partner nodig. Zeker in België en dat is net waar we op inspelen.

Eenvoudige producten, diensten en mooie partnerships.

Om online groei voor iedereen makkelijk te maken, moeten we er in eerste plaats voor zorgen dat ons product prima werkt. De oplossingen maken we zo eenvoudig mogelijk zodat deze door iedereen te gebruiken zijn. Er is veel nodig om een website of shop van de grond te krijgen, maar het begint steeds bij strategie en technologie. Die moeten de volledige customer journey aankunnen, zonder dat er iets vastloopt.

Naast topproducten geloven we bij Digitong in langdurige partnerships. We onderschatten de waarde van relaties niet! Om groei te faciliteiten moeten we nauw samenwerken. Ieder is specialist in zijn of haar vak, maar samen maken we nog mooiere dingen. Dit gaat veel vlotter als we investeren in persoonlijk contact en vertrouwen.

Een belangrijk onderdeel daarvan zijn onze diensten zoals support en service. We zijn trots op onze aanpak, vele tevreden klanten werken nog steeds met ons samen sinds dag één.

De toekomst van Digitong

De wereld begint zich langzaam te realiseren dat het leven de komende jaren er anders uit zal zien.
Reizen, evenementen en andere ‘ervaringen’ vinden waarschijnlijk vaker iets lokaler plaats. Aan de ander kant heeft de ‘direct-to-consumer-markt’ een flinke vlucht genomen, waardoor we de komende tijd veel innovatie op leverings- en logistiek gebied zullen zien. Kleinere bedrijven willen dezelfde diensten kunnen bieden als hun grotere concurrenten, zoals levering op dezelfde of de volgende dag.
Wat er ook gebeurt, Digitong blijft producten en diensten voorzien die andere helpt groeien. We willen het meest geliefde Digital Agency worden, een referentie blijven en mee te groeien met onze klanten door hun doelstellingen waar te maken.

 

Frisse blik nodig op jouw online activiteiten?

Let’s talk digital!

Meet the guys and gals.

Een toegewijde groep zeer nieuwsgierige mensen.
Kies er gewoon een, stuur ons een bericht.

Sam Boosten

Sam Boosten

Sam Boosten, die moet later iets met zijn handen kunnen doen! Dit was de zin die ik doorheen mijn lagere schooljaren tal van keren te horen kreeg. Nooit kon ik de volledige les stilzitten op de oncomfortabele houten stoelen in het muffe klaslokaal. Ik was altijd wel...

Nico Ambroos

Nico Ambroos

Mijn leven in een notendop? Wel dat is begonnen met mijn interesses in techniek zoals Lego Technic met al zijn tandwielen tot de dansende en acrobatische robotten van Boston Dynamics. Urenlang Sega sprite games spelen, je kent ze wel Sonic, Streets of Rage, Golden...

Billy Ballet

Billy Ballet

Act 1: The past Van kinds af aan was ik al bezig met de digitale wereld, van het jailbreaken van mijn iPod Touch tot het samenstellen van mijn eigen computer. Mijn eerste game console, een Gameboy Advance, kreeg ik bij het winnen van een collage wedstrijd. Hierop...

Maxime Raedschelders

Maxime Raedschelders

Please rewind Door mijn curiositeit kan ik mijn hoofd breken op grote levensvragen zoals: ‘is er leven na de dood’, ‘wat is er buiten ons universum’…En een waargebeurde film of documentaire kijk is steeds met mijn gsm in de hand zodat ik extra zaken kan opzoeken via...

Frederik Danko

Frederik Danko

1974 Misschien was het eerste wat ik zag in 1974 wel iets van Philips dat dat jaar een topjaar had. Lampen, propere kleren of muziek? Zeker iets met wasmachines, die zaten toen in de lift. Of was het iets van de Ramones dat door de boxen van Philips knalde? Zou kunnen...

Davy Meykens

Davy Meykens

Een paar azen Intussen ben ik al meer dan 14 jaar aan de slag als digital designer en kon ik ervaring opdoen bij zowel grote als kleine bedrijven. Meteen na mijn opleiding startte ik als packaging designer, groeide door tot een all-round designer en ging me vervolgens...

Daan Vanherle

Daan Vanherle

Episode 1: The rise of the marketeer Mijn verhaal bij Digitong is begonnen bij mijn stage. Tijdens mijn zoektocht naar een stageplaats om het werkveld te betreden, sprong Digitong me te binnen. Ik had eerder in mijn opleiding een presentatie van Möbius gezien, en zijn...

Sid Paulus

Sid Paulus

“Mama, ik wil later ontdekkingsreiziger worden!” 🔭 Het zijn exact deze woorden die mijn kinderjaren omschrijven. Een kleine jongen vol ideeën, dromen en bijzondere interesses. Als men mij bijvoorbeeld vroeg welke strips ik las voor het slapen gaan; dan antwoordde ik...

Möbius Franssen

Möbius Franssen

ENTJ Het concept infinity heeft me (los van de naam) altijd gefascineerd. Als ENTJ persoonlijkheid bekijk ik de wereld vaak wetenschappelijk, zwart/wit en cijfermatig. Moeilijk om hier met ons beperkt menselijke brein nog maar een idee van te krijgen, maar je kan me...

Michiel Nijsten

Michiel Nijsten

I couldn’t live without my sport Al vanaf dat ik klein was, ben ik bezig geweest met sport of dat het nu tennis, volleybal, atletiek of kickboksen was, ik kon nooit stil zitten. Maar één sport stak er voor mij altijd bovenuit: voetbal. Sinds mijn 5de ben ik bezig met...

Lisa Rouschop

Lisa Rouschop

Let’s create Mijn rode draad? Dingen maken, creëren. Het liefst vanaf nul. En dan start het voor mij bij heerlijk wegdromen, je gedachten helemaal los laten en via de hak en de tak tot een nieuw idee of nieuwe conclusie komen. Lukt het daar niet, dan komt inspiratie...

Cedric Trekels

Cedric Trekels

Let’s talk about time Op zesjarige leeftijd groeide mijn passie voor horloges. Waarom? Geen idee, waarschijnlijk hield ik van de bling. Ondertussen is het wel veel meer dan dat. Het craftsmanship dat in horloges gestoken wordt. Magnifiek. Daar word ik dus oprecht blij...

Georgie

Georgie

Een dag uit het leven gegrepen Hoe zo een dag van Georgie, de Chief Barketing Officer verloopt? Neem maar een kijkje in mijn planning. 07.30u - Wandeling met m’n baasje Möbius. Het leukste van de hele dag! 08.00u - Aankomen op kantoor en de rest van het team zien. Ook...

Samenwerken?