Marketing
Digitale marketing kan overweldigend zijn.
Het goede nieuws is dat we je kunnen helpen.
Het is belangrijk om de juiste marketingmix in te zetten, om de juiste middelen te kiezen die je een maximale ROI bezorgen. Onze digitale marketeers zijn van diverse markten thuis en weten perfect welke middelen in te zetten voor welke business. Vertrekkend vanuit een omnichannelstrategie werken wij verder aan de weg vooruit. Van SEO en SEA tot Display Advertising, Shopping Campagnes, Social Media Advertising, Video Advertising en nog veel meer. Wij stellen een mix samen die past bij jouw onderneming en die leidt tot resultaat.
SEA
Search Engine Advertising is betaald adverteren op zoekmachines zoals Google of Bing. Dit mag zeker niet ontbreken in je marketingmix als je weet dat zo’n 75% van alle websiteverkeer voortkomt uit een Google zoekopdracht. Met deze zoekmachineadvertenties kan je dus (potentiële) klanten bereiken, precies op het moment dat ze op zoek zijn naar jouw dienst of product. Onze specialisten helpen je graag bij het opzetten van een SEA-campagne die converteert.
Display Advertising
Display banners zijn dé manier om je merkbekendheid te verhogen. Ze zijn ook uitermate geschikt voor remarketing. Iedereen die jouw website dus bezoekt zonder een verdere actie te ondernemen, kan je opnieuw bereiken met een gerichte advertentie.
Shopping / Performance max campagnes
Met shopping/ Performance Max campagnes kan je producten van jouw webshop promoten, zodat (potentiële) klanten weten wat je te bieden hebt. Mensen die een dergelijk product zoeken, krijgen dan jouw aanbod aan producten te zien met de bijbehorende prijs. En alleen wanneer deze mensen ook effectief klikken op jouw advertentie betaal je daar een kost-per-klik bedrag voor.
Social Media Advertising
Sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De kans is dus groot dat ook jouw doelgroep op Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok of misschien wel LinkedIn aanwezig is. Daarom zetten we social media advertising gericht in om jouw doelgroep succesvol te bereiken.
Video Advertising
Door op een slimme manier video content in te zetten via YouTube ads bijvoorbeeld, kan je een enorme branding impact creëren. Met YouTube ads heb je een groot bereik en kun je gericht doelgroepen aanspreken op basis van hun interesses. Dit platform is ideaal voor het creëren van awareness en engagement.
Vacature marketing
Op zoek naar nieuwe rekruten? Maar blijkt die zoektocht niet zo gemakkelijk? Geen probleem, wij kunnen de meest geschikte kandidaten bereiken en aanzetten tot solliciteren. Dit doen we dankzij een slimme mix van kanalen en goede content.
SEO
SEO – zoekmachineoptimalisatie – omvat allerlei activiteiten die je kunt toepassen op je website of webshop om organisch hoger te scoren in zoekmachines zoals Google en Bing. Waardoor SEO zo is belangrijk, aangezien mensen steeds minder tijd hebben en dus snel willen vinden wat ze zoeken. Scrollen ze vaak alleen door de eerste pagina van de zoekresultaten. Kom jij pas later aan bod? Dan zal je weinig organisch verkeer krijgen naar jouw website.
Social Media Content
Er is een overvloed aan content op social media. Hoe kan je er dan voor zorgen dat net jouw boodschap eruit springt? Meer dan ooit zijn een sterke contentstrategie en kwalitatieve content de sleutels tot succes. En daar helpen onze digitale marketing specialisten graag bij.
Event & festival marketing
Van een goed feestje zijn we bij Digitong niet vies, en al helemaal niet om dit feestje aantrekkelijk in beeld te brengen bij de juiste doelgroepen. “Een event zonder marketing, is als een café zonder bier.” Dus, organiseer jij een festival of (groot) evenement?
Met een gezonde mix van sociale media en zoekmachine advertenties gaan we jouw exacte doelgroep bereiken. Aan de hand van de meest relevante content en overtuigende advertenties sturen we iedereen dansend tot aan de ticketshop.
Tracking
Bij Digitong werken we steeds data-driven. Aan de hand van Tracking brengen we het hele ecosysteem van jouw website in kaart. Wie koopt jouw producten of neemt jouw diensten af? On- én offline kunnen we deze data verzamelen. Deze data vormt dan de basis voor verdere strategische beslissingen in de online marketingmix.
Copywriting
Het juiste kanaal gevonden? De juiste content ontwikkeld? Een supermooie website gemaakt? Super. Maar is de kwaliteit van je copy op hetzelfde niveau? Content is king, copy is queen!
E-mailmarketing
We versturen allemaal elke dag e-mails. We ontvangen dan ook enorm veel e-mails. Hoe zorg je dan dat jouw e-mails eruit springen? Waarom stuur je precies die mail naar die persoon? Met de juiste aandacht en strategie kan dit een van je waardevolste kanalen zijn.
Discovery advertising
Google Discovery-advertenties zijn visueel aantrekkelijke, gepersonaliseerde advertenties die verschijnen in de feeds van Google op de YouTube-app, de Google-app en de Gmail-app. Ze zijn bedoeld om doelgroepen te bereiken op de momenten waarop ze klaar zijn om nieuwe producten en services te ontdekken.
TikTok advertising
TikTok zou wel eens heel snel het grootste social media platform ter wereld kunnen worden. Door de snelle groei van gebruikers is TikTok advertising nog steeds vrij betaalbaar in vergelijking met zijn social media concurrenten. TikTok is een essentieel kanaal in je marketingmix om zowel je merk uit te bouwen maar ook om sales te genereren. Het moment om te investeren in TikTok advertising? Nu!
Cedric T.
Teamlead Performance
“Marketing’s job is never done. It’s about perpetual motion. We must continue to innovate every day.”
It’s all in the mix
Het is belangrijk om de juiste marketingmix in te zetten, om de juiste middelen te kiezen die je een maximale ROI bezorgen.
Onze digitale marketeers zijn van diverse markten thuis en weten perfect welke middelen in te zetten voor welke business.
We bijten niet
Laat een berichtje achter. Onze experts bekijken vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw business.