Cedric Trekels

Teamlead Performance

You can’t blend in when… you’re a ginger 😉

Al van kinds af aan een rebel met een eigen gedachtegang. Ook enorm veel uiteenlopende interesses. Snel verveeld, dat dan weer wel. Na het middelbaar sterk op zoek naar mezelf en wat ik nu eigenlijk met mijn leven wou doen. Twee ‘mislukte’ studiejaren in Leuven later, (you know what happened there), besloot ik eventmanagement te gaan studeren. Veel uitdagingen, veel organisatie en vooral veel afwisseling. In 2018 studeerde ik af. Na mijn opleiding dacht ik; Nu ben ik klaar om de wereld te laten zien wie ik ben en wat ik doe. Of toch niet? Ik hunkerde naar meer kennis omtrent business & online marketing, dus besloot ik een jaar verder te gaan studeren in advanced business management. Leuke combi: vijf business- en vijf online marketingvakken. Daar ontpopte mijn passie voor online marketing & business development. Twee passies die ik dagelijks in mijn functie als Teamlead Performance Advertising bij Digitong mag uitoefenen. Zalig!

In 2020 als eerste werknemer aangenomen bij Digitong. Best decision of my life. Continu bijleren en groeien, dat maakt het leven interessanter. De groeimentaliteit die bij Digitong heerst, sprak mij meteen aan. Als ENTJ-persoonlijkheid ben ik sterk gedreven om vooropgestelde goals te bereiken op de meest efficiënte manier. En, hier zijn we dan, constantly growing our clients (and ourselves) by crushing the targets. Love it.

Let’s talk about time

Op zesjarige leeftijd groeide mijn passie voor horloges. Waarom? Geen idee, waarschijnlijk hield ik van de bling. Ondertussen is het wel veel meer dan dat. Het craftsmanship dat in horloges gestoken wordt. Magnifiek. Daar word ik dus oprecht blij van.

Je kan dat horlogefanatisme wel linken aan meerdere facetten in mijn leven. For starters, het meest bekende horlogemerk, Rolex, had een briljante oprichter. Hans Wilsdorf was een van de beste marketeers. Did you know: polshorloges werden vroeger helemaal niet gedragen door mannen. Ze waren niet accuraat genoeg. Dus Hans dacht; let’s fix that! Hij ontwierp polshorloges die veel accurater waren en wist het op die manier aan de man te brengen. De founder van polshorloges (voor mannen) dus. Maar ho, daar stopte zijn inzicht niet.

De oprichter wou de best presterende horloges maken. Zo geschiedde. ​​In 1927 veroverde een jonge Britse secretaresse, Mercedes Gleitze, een plaats in de geschiedenis van de horlogerie met een sportieve prestatie die het eerste waterdichte horloge onder de aandacht van de wereld bracht. De 26-jarige zwom het English Channel over met een Rolex Oyster en bracht meer dan 10 uur door in het kille water tussen Frankrijk en Groot-Brittannië. Aan het einde van de zwemtocht bleek het waterdichte polshorloge perfect te werken. Die marketingstunt zette Rolex als merk echt op de kaart. Om die waterdichtheid verder te promoten, werden de horloges in visbokalen vol water gelegd en geportretteerd aan de vitrine van de winkels. The King of Marketing in my opinion!

Oke, genoeg de fangirl uitgehangen. Mijn passie voor horloges en tijd komt ook vanuit een heel andere hoek: punctualiteit en planning. Als puber regelde ik ‘s ochtends al wie van de ouders ons naar school ging brengen wanneer het regende of hoe we op stap gingen gaan en wie wat ging meenemen (van drank ofcourse). Punctualiteit en planning zit gewoon in mijn bloed. Sterker nog, ik heb gewoon 4 verschillende agenda’s om al mijn to do’s en meetings bij te houden (zakelijk en privé). Zonder planning, lopen projecten mis. Als Teamlead ondersteun en begeleid ik het team. Daarbij is planning, organisatie en structuur van essentieel belang. Daarom zet ik de planning uit voor het team en zorgen we dat alle projecten binnen afgesproken deadlines verlopen.

Als ik een tip mag geven: Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.

Time is free, but time is priceless

Tenslotte wil ik graag eindigen met een meer persoonlijke noot. Time is free, but time is priceless. We leven tegenwoordig in een rush. Alles moet snel snel gaan, presteren presteren presteren, met geld vaak als katalysator. Maar ik wil toch graag even melden: we hebben allemaal een houdbaarheidsdatum. Dus neem ook de tijd om te genieten van wat het leven te bieden heeft. Tijd is het enige in de wereld waar niemand teveel van heeft. 😉

 

Heb je vragen over performance advertising? Wil je je business doen groeien? Sales boosten en/of omzet schalen? I’m your man! Ik help je graag om jouw gewenste doelen te behalen.

Let’s talk allround

Meet the guys and gals.

Een toegewijde groep zeer nieuwsgierige mensen.
Kies er gewoon een, stuur ons een bericht.

Sam Boosten

Sam Boosten

Sam Boosten, die moet later iets met zijn handen kunnen doen! Dit was de zin die ik doorheen mijn lagere schooljaren tal van keren te horen kreeg. Nooit kon ik de volledige les stilzitten op de oncomfortabele houten stoelen in het muffe klaslokaal. Ik was altijd wel...

Nico Ambroos

Nico Ambroos

Mijn leven in een notendop? Wel dat is begonnen met mijn interesses in techniek zoals Lego Technic met al zijn tandwielen tot de dansende en acrobatische robotten van Boston Dynamics. Urenlang Sega sprite games spelen, je kent ze wel Sonic, Streets of Rage, Golden...

Billy Ballet

Billy Ballet

Act 1: The past Van kinds af aan was ik al bezig met de digitale wereld, van het jailbreaken van mijn iPod Touch tot het samenstellen van mijn eigen computer. Mijn eerste game console, een Gameboy Advance, kreeg ik bij het winnen van een collage wedstrijd. Hierop...

Maxime Raedschelders

Maxime Raedschelders

Please rewind Door mijn curiositeit kan ik mijn hoofd breken op grote levensvragen zoals: ‘is er leven na de dood’, ‘wat is er buiten ons universum’…En een waargebeurde film of documentaire kijk is steeds met mijn gsm in de hand zodat ik extra zaken kan opzoeken via...

Frederik Danko

Frederik Danko

1974 Misschien was het eerste wat ik zag in 1974 wel iets van Philips dat dat jaar een topjaar had. Lampen, propere kleren of muziek? Zeker iets met wasmachines, die zaten toen in de lift. Of was het iets van de Ramones dat door de boxen van Philips knalde? Zou kunnen...

Davy Meykens

Davy Meykens

Een paar azen Intussen ben ik al meer dan 14 jaar aan de slag als digital designer en kon ik ervaring opdoen bij zowel grote als kleine bedrijven. Meteen na mijn opleiding startte ik als packaging designer, groeide door tot een all-round designer en ging me vervolgens...

Daan Vanherle

Daan Vanherle

Episode 1: The rise of the marketeer Mijn verhaal bij Digitong is begonnen bij mijn stage. Tijdens mijn zoektocht naar een stageplaats om het werkveld te betreden, sprong Digitong me te binnen. Ik had eerder in mijn opleiding een presentatie van Möbius gezien, en zijn...

Sid Paulus

Sid Paulus

“Mama, ik wil later ontdekkingsreiziger worden!” 🔭 Het zijn exact deze woorden die mijn kinderjaren omschrijven. Een kleine jongen vol ideeën, dromen en bijzondere interesses. Als men mij bijvoorbeeld vroeg welke strips ik las voor het slapen gaan; dan antwoordde ik...

Möbius Franssen

Möbius Franssen

ENTJ Het concept infinity heeft me (los van de naam) altijd gefascineerd. Als ENTJ persoonlijkheid bekijk ik de wereld vaak wetenschappelijk, zwart/wit en cijfermatig. Moeilijk om hier met ons beperkt menselijke brein nog maar een idee van te krijgen, maar je kan me...

Michiel Nijsten

Michiel Nijsten

I couldn’t live without my sport Al vanaf dat ik klein was, ben ik bezig geweest met sport of dat het nu tennis, volleybal, atletiek of kickboksen was, ik kon nooit stil zitten. Maar één sport stak er voor mij altijd bovenuit: voetbal. Sinds mijn 5de ben ik bezig met...

Lisa Rouschop

Lisa Rouschop

Let’s create Mijn rode draad? Dingen maken, creëren. Het liefst vanaf nul. En dan start het voor mij bij heerlijk wegdromen, je gedachten helemaal los laten en via de hak en de tak tot een nieuw idee of nieuwe conclusie komen. Lukt het daar niet, dan komt inspiratie...

Cedric Scherpenberg

Cedric Scherpenberg

Waarom we het meest geliefde Digital Agency willen worden. Onze missie is om de digitale economie toegankelijk te maken zodat alle bedrijven kunnen groeien. Dat is niet zomaar een stel woorden maar brandstof voor alles wat we doen. Als we het over ‘succes’ hebben, dan...

Georgie

Georgie

Een dag uit het leven gegrepen Hoe zo een dag van Georgie, de Chief Barketing Officer verloopt? Neem maar een kijkje in mijn planning. 07.30u - Wandeling met m’n baasje Möbius. Het leukste van de hele dag! 08.00u - Aankomen op kantoor en de rest van het team zien. Ook...

Samenwerken?