Branding
Wie wil opvallen in de markt heeft een sterk logo nodig. En wie ons kent, weet dat dat niet zonder concept is. Hier kozen we voor zwart in plaats van een veelvoud aan kleuren. Een sterk contrast wérkt, weten we uit ervaring. We gingen bovendien voor een sierlijk font, een stijl die heel goed aansluit bij de identiteit van het bedrijf.
Voor de creatie van web- en advertentievisuals hebben we AI (Artificial Intelligence) ingeschakeld. Met de juiste tekstprompts genereerden we memorabele visuals die de positionering van BodyBlush extra kracht bijzetten. Met resultaat!
Website
Dé leidraad voor de splinternieuwe website? De kersverse branding, natuurlijk. We bouwden de lay-outs met de juiste flow, met als doel bezoekers te laten converteren via het afsprakenformulier. We gingen voor een hybrid-build aanpak zodat we snel konden schakelen, uiteraard zonder in te boeten op functionaliteit, performance en safety.
We integreerden een Salonized-boekingssysteem en zorgden voor een SEO-ready set-up waarbij de technische SEO en de huidige content foutloos werden opgezet. Met die content ging de klant eerst zelf aan de slag, waarna wij een controle en rework deden om ook daar weer snel te kunnen schakelen en kostenefficiënt te werken.
Marketing
In het wilde weg advertenties opzetten en hopen dat ze iets opleveren? Daar doen wij niet aan. We deden ons huiswerk, evalueerden, stuurden bij en testten in endless repeat. Onze strategische aanpak liet ons verschijnen bij heel gerichte zoekopdrachten rond organic tanning en bodycontouring. Met Performace Max-campagnes beten we ons dan weer vast in zowel upper als lower funnel marketing. We zorgden bovendien voor een feilloze tracking van conversies en een heldere analyse met real-time dashboards.