Maxime Raedschelders

Marketing Specialist

Ik heb geen bijzonder talent…ik ben vooral nieuwsgierig!

Juf: ‘Zijn er nog vragen?’…
Mijn hand schoot steeds als de bliksem de lucht in.

Ik was altijd de ‘vervelende’ leerling met 101 vragen. Jup, ik ben zo iemand!

Dankzij slimme digitale marketing neem ik klanten dagelijks mee op een reis die online vertrekt en eindigt bij de kassa in de (online) winkel. Kan jij ook wat extra hulp gebruiken om (potentiële) klanten te laten overgaan tot de aankoop van jouw producten of diensten? Let’s talk digital! 😉

Please rewind

Door mijn curiositeit kan ik mijn hoofd breken op grote levensvragen zoals: ‘is er leven na de dood’, ‘wat is er buiten ons universum’…En een waargebeurde film of documentaire kijk is steeds met mijn gsm in de hand zodat ik extra zaken kan opzoeken via Wikipedia. Hierdoor mis ik meestal de belangrijkste stukken waardoor we tot de grote frustratie van mijn gezelschap nog maar eens moeten terugspoelen.

The ultimate marketing secret

Maar mijn weetgierigheid heeft ook zo zijn voordelen… het stelt mij in staat om veel bij te leren en te groeien zowel op persoonlijk vlak als op de werkvloer. Op veel vragen is er echter geen eenduidig antwoord te geven. Maar dat maakt het net zo boeiend. Velen zijn bijvoorbeeld op zoek naar het ‘ultieme marketing geheim’. En ook dat is een topic wat mij enorm bezighoudt. Daarom heb ik mijn masterproef geschreven rond nudge marketing. Nudging zijn een aantal technieken waarmee je mensen kunt aanzetten tot bepaald gedrag voor marketingdoeleinden. Na mijn studies ben ik nog even blijven plakken aan de KU Leuven om verder onderzoek te doen naar persuasieve communicatietechnieken.

Hello, Digitong!

Om deze opgedane kennis ook te kunnen toepassen in de praktijk ben ik overgeschakeld naar het bedrijfsleven. En zo kwam Digitong op mijn pad. Aangezien leren, groei, verandering, nieuwe oplossingen en innovatie hier hoog in het vaandel worden gedragen, was dit een ideale match! Doordat we zeer diverse klanten helpen bij het groeien van hun business komen wij als digital marketingspecialisten ook heel wat te weten over allerlei andere sectoren. Dat maakt onze job net zo boeiend.

Always aim high

Ik ben van nature ook een resultaatgericht en competitief persoon. Dat verklaart misschien ook waarom een spelletje Monopoly vaak eindigde in tranen en drama als ik maar weer eens ‘onterecht’ in de gevangenis was beland… Maar dat verheldert ook waarom ik mij bij Digitong zo in mijn element voel. Onze focus ligt steeds op performance advertising en wij hechten veel belang aan het meetbaar maken van onze marketinginspanningen waardoor we meteen onze meerwaarde kunnen aantonen. En dat geeft een voldaan gevoel!

Workout time

Na een werkdag kan je mij terugvinden in een sportclub. De ideale plek om mijn hoofd leeg te maken en mij helemaal uit te leven tijdens een circuittraining. En ook hier houd ik wel van een wedstrijdje… Mijn topsnelheid verbreken op de fiets, zoveel mogelijk herhalingen met de slam ball of zo lang mogelijk planken, I love it!

Let’s go on a journey

Een andere passie (bijna hobby) van mij is reizen. Een nieuw land ontdekken: de mensen, de cultuur, de natuur… Maar ook jezelf leren kennen en een nieuw perspectief krijgen op bepaalde dingen. Oh, het lekkere eten was ik bijna vergeten, zeer belangrijk! Want eten is toevallig ook één van mijn grote liefdes. Voor mij begint mijn vakantie al bij het plannen van de trip (liefst maanden op voorhand al). Urenlang reisblogs en -gidsen lezen… Waardoor alles tot in de puntjes is geregeld: waar we gaan eten, waar we de beste cocktails kunnen vinden, waar we de mooiste zonsondergang kunnen zien… Het lezen van deze content is voor mij heel waardevol en zorgt ervoor dat we alles uit onze reis kunnen halen. En diezelfde meerwaarde wil ik op marketing vlak kunnen geven aan onze klanten. Een expert waarop ze kunnen terugvallen en die met hen meedenkt bij het uitstippelen van hun route naar groei en succes!

 

Ben jij klaar om die route naar groei te bewandelen? Of heb je een specifieke vraag rondom jouw digitale marketing? Ik luister met plezier!

Let’s talk digital!

Meet the guys and gals.

Een toegewijde groep zeer nieuwsgierige mensen.
Kies er gewoon een, stuur ons een bericht.

Sam Boosten

Sam Boosten

Sam Boosten, die moet later iets met zijn handen kunnen doen! Dit was de zin die ik doorheen mijn lagere schooljaren tal van keren te horen kreeg. Nooit kon ik de volledige les stilzitten op de oncomfortabele houten stoelen in het muffe klaslokaal. Ik was altijd wel...

Nico Ambroos

Nico Ambroos

Mijn leven in een notendop? Wel dat is begonnen met mijn interesses in techniek zoals Lego Technic met al zijn tandwielen tot de dansende en acrobatische robotten van Boston Dynamics. Urenlang Sega sprite games spelen, je kent ze wel Sonic, Streets of Rage, Golden...

Billy Ballet

Billy Ballet

Act 1: The past Van kinds af aan was ik al bezig met de digitale wereld, van het jailbreaken van mijn iPod Touch tot het samenstellen van mijn eigen computer. Mijn eerste game console, een Gameboy Advance, kreeg ik bij het winnen van een collage wedstrijd. Hierop...

Frederik Danko

Frederik Danko

1974 Misschien was het eerste wat ik zag in 1974 wel iets van Philips dat dat jaar een topjaar had. Lampen, propere kleren of muziek? Zeker iets met wasmachines, die zaten toen in de lift. Of was het iets van de Ramones dat door de boxen van Philips knalde? Zou kunnen...

Davy Meykens

Davy Meykens

Een paar azen Intussen ben ik al meer dan 14 jaar aan de slag als digital designer en kon ik ervaring opdoen bij zowel grote als kleine bedrijven. Meteen na mijn opleiding startte ik als packaging designer, groeide door tot een all-round designer en ging me vervolgens...

Daan Vanherle

Daan Vanherle

Episode 1: The rise of the marketeer Mijn verhaal bij Digitong is begonnen bij mijn stage. Tijdens mijn zoektocht naar een stageplaats om het werkveld te betreden, sprong Digitong me te binnen. Ik had eerder in mijn opleiding een presentatie van Möbius gezien, en zijn...

Sid Paulus

Sid Paulus

“Mama, ik wil later ontdekkingsreiziger worden!” 🔭 Het zijn exact deze woorden die mijn kinderjaren omschrijven. Een kleine jongen vol ideeën, dromen en bijzondere interesses. Als men mij bijvoorbeeld vroeg welke strips ik las voor het slapen gaan; dan antwoordde ik...

Möbius Franssen

Möbius Franssen

ENTJ Het concept infinity heeft me (los van de naam) altijd gefascineerd. Als ENTJ persoonlijkheid bekijk ik de wereld vaak wetenschappelijk, zwart/wit en cijfermatig. Moeilijk om hier met ons beperkt menselijke brein nog maar een idee van te krijgen, maar je kan me...

Michiel Nijsten

Michiel Nijsten

I couldn’t live without my sport Al vanaf dat ik klein was, ben ik bezig geweest met sport of dat het nu tennis, volleybal, atletiek of kickboksen was, ik kon nooit stil zitten. Maar één sport stak er voor mij altijd bovenuit: voetbal. Sinds mijn 5de ben ik bezig met...

Lisa Rouschop

Lisa Rouschop

Let’s create Mijn rode draad? Dingen maken, creëren. Het liefst vanaf nul. En dan start het voor mij bij heerlijk wegdromen, je gedachten helemaal los laten en via de hak en de tak tot een nieuw idee of nieuwe conclusie komen. Lukt het daar niet, dan komt inspiratie...

Cedric Trekels

Cedric Trekels

Let’s talk about time Op zesjarige leeftijd groeide mijn passie voor horloges. Waarom? Geen idee, waarschijnlijk hield ik van de bling. Ondertussen is het wel veel meer dan dat. Het craftsmanship dat in horloges gestoken wordt. Magnifiek. Daar word ik dus oprecht blij...

Cedric Scherpenberg

Cedric Scherpenberg

Waarom we het meest geliefde Digital Agency willen worden. Onze missie is om de digitale economie toegankelijk te maken zodat alle bedrijven kunnen groeien. Dat is niet zomaar een stel woorden maar brandstof voor alles wat we doen. Als we het over ‘succes’ hebben, dan...

Georgie

Georgie

Een dag uit het leven gegrepen Hoe zo een dag van Georgie, de Chief Barketing Officer verloopt? Neem maar een kijkje in mijn planning. 07.30u - Wandeling met m’n baasje Möbius. Het leukste van de hele dag! 08.00u - Aankomen op kantoor en de rest van het team zien. Ook...

Samenwerken?