Please rewind
Door mijn curiositeit kan ik mijn hoofd breken op grote levensvragen zoals: ‘is er leven na de dood’, ‘wat is er buiten ons universum’…En een waargebeurde film of documentaire kijk is steeds met mijn gsm in de hand zodat ik extra zaken kan opzoeken via Wikipedia. Hierdoor mis ik meestal de belangrijkste stukken waardoor we tot de grote frustratie van mijn gezelschap nog maar eens moeten terugspoelen.
The ultimate marketing secret
Maar mijn weetgierigheid heeft ook zo zijn voordelen… het stelt mij in staat om veel bij te leren en te groeien zowel op persoonlijk vlak als op de werkvloer. Op veel vragen is er echter geen eenduidig antwoord te geven. Maar dat maakt het net zo boeiend. Velen zijn bijvoorbeeld op zoek naar het ‘ultieme marketing geheim’. En ook dat is een topic wat mij enorm bezighoudt. Daarom heb ik mijn masterproef geschreven rond nudge marketing. Nudging zijn een aantal technieken waarmee je mensen kunt aanzetten tot bepaald gedrag voor marketingdoeleinden. Na mijn studies ben ik nog even blijven plakken aan de KU Leuven om verder onderzoek te doen naar persuasieve communicatietechnieken.
Hello, Digitong!
Om deze opgedane kennis ook te kunnen toepassen in de praktijk ben ik overgeschakeld naar het bedrijfsleven. En zo kwam Digitong op mijn pad. Aangezien leren, groei, verandering, nieuwe oplossingen en innovatie hier hoog in het vaandel worden gedragen, was dit een ideale match! Doordat we zeer diverse klanten helpen bij het groeien van hun business komen wij als digital marketingspecialisten ook heel wat te weten over allerlei andere sectoren. Dat maakt onze job net zo boeiend.
Always aim high
Ik ben van nature ook een resultaatgericht en competitief persoon. Dat verklaart misschien ook waarom een spelletje Monopoly vaak eindigde in tranen en drama als ik maar weer eens ‘onterecht’ in de gevangenis was beland… Maar dat verheldert ook waarom ik mij bij Digitong zo in mijn element voel. Onze focus ligt steeds op performance advertising en wij hechten veel belang aan het meetbaar maken van onze marketinginspanningen waardoor we meteen onze meerwaarde kunnen aantonen. En dat geeft een voldaan gevoel!
Workout time
Na een werkdag kan je mij terugvinden in een sportclub. De ideale plek om mijn hoofd leeg te maken en mij helemaal uit te leven tijdens een circuittraining. En ook hier houd ik wel van een wedstrijdje… Mijn topsnelheid verbreken op de fiets, zoveel mogelijk herhalingen met de slam ball of zo lang mogelijk planken, I love it!
Let’s go on a journey
Een andere passie (bijna hobby) van mij is reizen. Een nieuw land ontdekken: de mensen, de cultuur, de natuur… Maar ook jezelf leren kennen en een nieuw perspectief krijgen op bepaalde dingen. Oh, het lekkere eten was ik bijna vergeten, zeer belangrijk! Want eten is toevallig ook één van mijn grote liefdes. Voor mij begint mijn vakantie al bij het plannen van de trip (liefst maanden op voorhand al). Urenlang reisblogs en -gidsen lezen… Waardoor alles tot in de puntjes is geregeld: waar we gaan eten, waar we de beste cocktails kunnen vinden, waar we de mooiste zonsondergang kunnen zien… Het lezen van deze content is voor mij heel waardevol en zorgt ervoor dat we alles uit onze reis kunnen halen. En diezelfde meerwaarde wil ik op marketing vlak kunnen geven aan onze klanten. Een expert waarop ze kunnen terugvallen en die met hen meedenkt bij het uitstippelen van hun route naar groei en succes!
Ben jij klaar om die route naar groei te bewandelen? Of heb je een specifieke vraag rondom jouw digitale marketing? Ik luister met plezier!