ENTJ
Het concept infinity heeft me (los van de naam) altijd gefascineerd. Als ENTJ persoonlijkheid bekijk ik de wereld vaak wetenschappelijk, zwart/wit en cijfermatig. Moeilijk om hier met ons beperkt menselijke brein nog maar een idee van te krijgen, maar je kan me altijd contacteren voor een diepgaande babbel rond het topic. Steeds verwonderd en dankbaar blijven heeft me geleerd om beide voetjes op de grond te houden, en simultaan ook met het hoofd in de wolken te kunnen zweven. Uit oneindig veel mogelijkheden is dit de uitkomst. Jij die deze tekst op dit moment, in deze realiteit aan het lezen bent. Welkom.
Non-stop learning
Oneindig veel bijleren, en blijven vooruitgaan. Met die filosofie is Digitong gestart, en groeien we straks door naar een agency met 20+ werknemers. Natuurlijk hoort er bij vooruitgang ook vaak eerst een stap achteruit. Met een ‘fail forward’ aanpak door het leven gaan helpt om snel te leren en snel te schakelen. Zo lang we de juiste lessen overhouden en hier zowel persoonlijk als op business vlak beter uit komen.
Hieruit is ook onze eigen ‘Infinitong’ ontstaan. De approach die ik enkele jaren geleden bij Digitong heb geïntroduceerd en vandaag de dag blijft standhouden. Door eerst een grondige analyse te maken en de juiste strategie te bepalen zullen onze campagnes eens zo goed presteren en uiteindelijk ook renderen. Daarnaast streven we naar de continuë optimalisatie zoals ik dat in elk aspect van het leven doe. Om onze cyclus helemaal compleet te maken geloven we ook in een transparante rapportage, analyse en bijgevolg finetuning van de strategie/aanpak. Non-stop learnings & growth.
Ben je ook op zoek naar oneindig veel optimalisatie of inspiratie over hoe jouw business beter kan presteren online?