Möbius Franssen

Founder & Head of Marketing

Infinity. What does it even mean?!

Vreemde naam?
In 2019 als one-man-show met Digitong gestart, na een mooie carrière bij Intracto, nu beter bekend als iO of Infinite Opportunities. Toeval wil dat de naam Möbius komt van een Duits wiskundige die de Möbiusband heeft bedacht. Die verdacht veel weg heeft van het oneindigheids, of infinity symbool

Van nature een cijferman, dus performance marketing was me op het lijf geschreven. Na 10+ jaar ervaring inmiddels begrijp ik ook de meerwaarde van de full funnel approach, een degelijke branding en functionele website zijn echt de basis — Pas dan kan de marketing echt haar werk doen. Daarom is Digitong vandaag de dag ook het full service agency geworden waar we elke dag met veel liefde aan blijven bouwen.

ENTJ

Het concept infinity heeft me (los van de naam) altijd gefascineerd. Als ENTJ persoonlijkheid bekijk ik de wereld vaak wetenschappelijk, zwart/wit en cijfermatig. Moeilijk om hier met ons beperkt menselijke brein nog maar een idee van te krijgen, maar je kan me altijd contacteren voor een diepgaande babbel rond het topic. Steeds verwonderd en dankbaar blijven heeft me geleerd om beide voetjes op de grond te houden, en simultaan ook met het hoofd in de wolken te kunnen zweven. Uit oneindig veel mogelijkheden is dit de uitkomst. Jij die deze tekst op dit moment, in deze realiteit aan het lezen bent. Welkom.

Non-stop learning

Oneindig veel bijleren, en blijven vooruitgaan. Met die filosofie is Digitong gestart, en groeien we straks door naar een agency met 20+ werknemers. Natuurlijk hoort er bij vooruitgang ook vaak eerst een stap achteruit. Met een ‘fail forward’ aanpak door het leven gaan helpt om snel te leren en snel te schakelen. Zo lang we de juiste lessen overhouden en hier zowel persoonlijk als op business vlak beter uit komen.

Hieruit is ook onze eigen ‘Infinitong’ ontstaan. De approach die ik enkele jaren geleden bij Digitong heb geïntroduceerd en vandaag de dag blijft standhouden. Door eerst een grondige analyse te maken en de juiste strategie te bepalen zullen onze campagnes eens zo goed presteren en uiteindelijk ook renderen. Daarnaast streven we naar de continuë optimalisatie zoals ik dat in elk aspect van het leven doe. Om onze cyclus helemaal compleet te maken geloven we ook in een transparante rapportage, analyse en bijgevolg finetuning van de strategie/aanpak. Non-stop learnings & growth.

Ben je ook op zoek naar oneindig veel optimalisatie of inspiratie over hoe jouw business beter kan presteren online?

Let’s talk digital!

Meet the guys and gals.

Een toegewijde groep zeer nieuwsgierige mensen.
Kies er gewoon een, stuur ons een bericht.

Sam Boosten

Sam Boosten

Sam Boosten, die moet later iets met zijn handen kunnen doen! Dit was de zin die ik doorheen mijn lagere schooljaren tal van keren te horen kreeg. Nooit kon ik de volledige les stilzitten op de oncomfortabele houten stoelen in het muffe klaslokaal. Ik was altijd wel...

Nico Ambroos

Nico Ambroos

Mijn leven in een notendop? Wel dat is begonnen met mijn interesses in techniek zoals Lego Technic met al zijn tandwielen tot de dansende en acrobatische robotten van Boston Dynamics. Urenlang Sega sprite games spelen, je kent ze wel Sonic, Streets of Rage, Golden...

Billy Ballet

Billy Ballet

Act 1: The past Van kinds af aan was ik al bezig met de digitale wereld, van het jailbreaken van mijn iPod Touch tot het samenstellen van mijn eigen computer. Mijn eerste game console, een Gameboy Advance, kreeg ik bij het winnen van een collage wedstrijd. Hierop...

Maxime Raedschelders

Maxime Raedschelders

Please rewind Door mijn curiositeit kan ik mijn hoofd breken op grote levensvragen zoals: ‘is er leven na de dood’, ‘wat is er buiten ons universum’…En een waargebeurde film of documentaire kijk is steeds met mijn gsm in de hand zodat ik extra zaken kan opzoeken via...

Frederik Danko

Frederik Danko

1974 Misschien was het eerste wat ik zag in 1974 wel iets van Philips dat dat jaar een topjaar had. Lampen, propere kleren of muziek? Zeker iets met wasmachines, die zaten toen in de lift. Of was het iets van de Ramones dat door de boxen van Philips knalde? Zou kunnen...

Davy Meykens

Davy Meykens

Een paar azen Intussen ben ik al meer dan 14 jaar aan de slag als digital designer en kon ik ervaring opdoen bij zowel grote als kleine bedrijven. Meteen na mijn opleiding startte ik als packaging designer, groeide door tot een all-round designer en ging me vervolgens...

Daan Vanherle

Daan Vanherle

Episode 1: The rise of the marketeer Mijn verhaal bij Digitong is begonnen bij mijn stage. Tijdens mijn zoektocht naar een stageplaats om het werkveld te betreden, sprong Digitong me te binnen. Ik had eerder in mijn opleiding een presentatie van Möbius gezien, en zijn...

Sid Paulus

Sid Paulus

“Mama, ik wil later ontdekkingsreiziger worden!” 🔭 Het zijn exact deze woorden die mijn kinderjaren omschrijven. Een kleine jongen vol ideeën, dromen en bijzondere interesses. Als men mij bijvoorbeeld vroeg welke strips ik las voor het slapen gaan; dan antwoordde ik...

Michiel Nijsten

Michiel Nijsten

I couldn’t live without my sport Al vanaf dat ik klein was, ben ik bezig geweest met sport of dat het nu tennis, volleybal, atletiek of kickboksen was, ik kon nooit stil zitten. Maar één sport stak er voor mij altijd bovenuit: voetbal. Sinds mijn 5de ben ik bezig met...

Lisa Rouschop

Lisa Rouschop

Let’s create Mijn rode draad? Dingen maken, creëren. Het liefst vanaf nul. En dan start het voor mij bij heerlijk wegdromen, je gedachten helemaal los laten en via de hak en de tak tot een nieuw idee of nieuwe conclusie komen. Lukt het daar niet, dan komt inspiratie...

Cedric Trekels

Cedric Trekels

Let’s talk about time Op zesjarige leeftijd groeide mijn passie voor horloges. Waarom? Geen idee, waarschijnlijk hield ik van de bling. Ondertussen is het wel veel meer dan dat. Het craftsmanship dat in horloges gestoken wordt. Magnifiek. Daar word ik dus oprecht blij...

Cedric Scherpenberg

Cedric Scherpenberg

Waarom we het meest geliefde Digital Agency willen worden. Onze missie is om de digitale economie toegankelijk te maken zodat alle bedrijven kunnen groeien. Dat is niet zomaar een stel woorden maar brandstof voor alles wat we doen. Als we het over ‘succes’ hebben, dan...

Georgie

Georgie

Een dag uit het leven gegrepen Hoe zo een dag van Georgie, de Chief Barketing Officer verloopt? Neem maar een kijkje in mijn planning. 07.30u - Wandeling met m’n baasje Möbius. Het leukste van de hele dag! 08.00u - Aankomen op kantoor en de rest van het team zien. Ook...

Samenwerken?