Sizzle

Sizzle

Uitdaging Als verdeler van hoogwaardige producten voor de e-sigaretmarkt had Sizzle te weinig brand equity om hun premium karakter uit te dragen. Laten we er geen doekjes om winden: een opfrissing was essentieel. Dus ontwierpen we een ander logo, nieuwe visuele stijl...
WECANDANCE

WECANDANCE

Uitdaging Voor elk festival is een succesvolle ticketverkoop prioriteit numero uno. Dat was bij WECANDANCE niet anders. Het doel was om zo veel mogelijk festivalgangers naar het strand te trekken, ondanks het onvoorspelbare weer in België. Om een geslaagde editie te...
BodyBlush

BodyBlush

Branding Wie wil opvallen in de markt heeft een sterk logo nodig. En wie ons kent, weet dat dat niet zonder concept is. Hier kozen we voor zwart in plaats van een veelvoud aan kleuren. Een sterk contrast wérkt, weten we uit ervaring. We gingen bovendien voor een...
Antiekmarkt Tongeren

Antiekmarkt Tongeren

Uitdagingen De antiekmarkt in Tongeren stond voor meerdere uitdagingen: Onvoldoende promotie: De markt werd niet voldoende in de schijnwerpers gezet. Gebrekkige kwaliteitscontrole: De communicatie tussen organisatie en standhouders was beperkt. Jongere bezoekers...
Urban Nails

Urban Nails

The how Een gedateerde look & feel, een ondermaatse gebruiksvriendelijkheid, te trage laadsnelheid, het ontbreken van SEO-optimalisaties, rommelige URL-structuren… Daar weten wij wel raad mee. Eerst voerden we een uitgebreide brandscan uit die het volledige merk...