The how
Een gedateerde look & feel, een ondermaatse gebruiksvriendelijkheid, te trage laadsnelheid, het ontbreken van SEO-optimalisaties, rommelige URL-structuren… Daar weten wij wel raad mee. Eerst voerden we een uitgebreide brandscan uit die het volledige merk onder de loep nam. Kloppen beeldtaal en tone of voice? Is de baseline distinctive genoeg? Is het logo werkbaar voor digitaal gebruik? Zijn missie en visie helder omschreven? Dat en nog veel meer onderzochten we tot op het bot.
Daarna gingen onze developers aan de slag met de uitwerking. Een oude website overnemen, performance issues verhelpen en vervolgens alle nodige functionaliteiten én meer dan 3000 producten integreren in een nieuwe set-up: een uitdaging, maar wel eentje die we stevig getackeld hebben. Met gepaste trots stellen we jullie dan ook de nieuwe website voor, die het innerlijk én uiterlijk van Urban Nails vereenzelvigt.
- Brandscan
- Nieuwe look & feel
- Solide website
Nailed it
De overzet van oud naar nieuw verliep zo goed als naadloos en de al bestaande klanten konden meteen inloggen met hun gebruikelijke login. Waarom het nieuwe jasje zo goed scoort? Elke nagelstylist vindt er meteen relevante content, er is een duidelijk onderscheid tussen de verschillende productcategorieën en er kan gebladerd worden in de catalogus. Bovendien is er ook een nieuwe blog waarop Urban Nails makkelijk berichten kan plaatsen, producten kan integreren of acties kan promoten.
En, wil jij ook zo’n slimme aanpak voor je merk of product? Geef ons een seintje, dan schieten wij meteen in actie!