Doelstellingen
FABIT biedt op maat geprinte 3D trofeeën aan van de hoogste kwaliteit. Ons doel is om deze in de spotlight te krijgen bij de juiste mensen binnen bedrijven of organisaties die op zoek zouden zijn naar zo’n trofee. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want ‘custom’ trofeeën zijn er in allerlei maten en kleuren. De concurrentie van onze klant serveren hun ads op dezelfde keywords als ons, maar hun product is toch dusdanig anders dat we deze niet kunnen vergelijken. Een 3D geprinte trofee voor een prestigieus esports event kan je niet in dezelfde categorie plaatsen als een beker voor een lokaal jeugd toernooi van de voetbal.
- FABIT in de spotlight
Aanpak
Het doelpubliek van FABIT bestaat volledig uit business to business. Daarom is het deel van onze strategie om niet te breed onze targeting in te stellen. We zijn zelfs in de regio targeting gedoken om specifieke onze pijlen te richten op bepaalde bedrijventerreinen. Deze doelgroepen bereiken doen we niet enkel via Google, maar ook met Microsoft advertising.
Offline conversion tracking
Om het kaf van het koren te scheiden hebben we voor FABIT offline conversion tracking ingesteld. Daardoor kunnen we conversies die via de ads binnenkomen verder filteren naar conversies die effectief gekwalificeerd worden. Wanneer we deze data terugsturen naar Google of Microsoft, kunnen we onze biedstrategieën sturen op deze waardevolle conversies. Zo versterken en we het algoritme en gaat de algemene kwaliteit van leads omhoog.
Conclusie
Door slimme targeting slagen we er in om de op maat gemaakte trofeeën van FABIT tot bij de juiste profielen te krijgen. Via het inzetten van offline conversies kunnen we duidelijk zien welke conversies gequalificeerd zijn geraakt.