Doelstellingen
Omdat er al even geen grondige update geweest was van de accounts, mochten we een audit doen. Zowel de Google Ads als alle Meta advertising accounts waren toe aan een kritische inspectie. In onze audit mochten we alle kleine en grote details die volgens ons niet meer juist waren in kaart brengen. Dat gaat van totale account setup tot biedstrategieën en ad copy.
- Volledige audit uitvoeren
Aanpak
Door de grootte van de accounts van ICI Paris XL, was deze audit een uitgebreide opdracht. Voor iedere audit is onze aanpak dan ook verschillend. Net zoals ICI Paris XL voor elke klant een ander product kan aanbieden. Door systematisch de accounts onder handen te nemen, slaagden we erin om alle werkpunten mooi te bundelen per categorie.
Best practices
Na ons grondig onderzoek hebben we een aantal verbeterpunten blootgelegd. Uiteraard heeft iedereen zijn eigen manier van werken en een account op te zetten. Als Google Premier Partner zijn wij altijd up to date met de nieuwste best practises. Op regelmatige basis krijgt ons team opleidingen van de verschillende advertentiekanalen om up to date te blijven van de nieuwste best practices en manieren om onze accounts het beste te laten performen. Door deze kennis en regelmatige opleidingen, kunnen wij als de beste advies geven en bijsturen waar nodig in ieder ad account.
Conclusie
Door onze expertise hebben we een heel aantal werkpunten kunnen ontdekken in de accounts van ICI Paris XL. Op de markt van de verzorgingsproducten is er constante vernieuwing, en dat is ook zo in onze advertising markt. Daarom is het gezond om op regelmatige basis je accounts grondig door te nemen en aan te passen waar nodig. Door ons uitgebreid advies, is ICI Paris geinformeerd over hun next steps.