Uitdaging Voor elk festival is een succesvolle ticketverkoop prioriteit numero uno. Dat was bij WECANDANCE niet anders. Het doel was om zo veel mogelijk festivalgangers naar het strand te trekken, ondanks het onvoorspelbare weer in België. Om een geslaagde editie te...
Branding Wie wil opvallen in de markt heeft een sterk logo nodig. En wie ons kent, weet dat dat niet zonder concept is. Hier kozen we voor zwart in plaats van een veelvoud aan kleuren. Een sterk contrast wérkt, weten we uit ervaring. We gingen bovendien voor een...
The how Een gedateerde look & feel, een ondermaatse gebruiksvriendelijkheid, te trage laadsnelheid, het ontbreken van SEO-optimalisaties, rommelige URL-structuren… Daar weten wij wel raad mee. Eerst voerden we een uitgebreide brandscan uit die het volledige merk...
Doelstellingen Een unieke website dat kan concurreren met andere grote nachtclubs. Het vuur aan hun schenen leggen en uitpakken met een spectaculaire website. Op een creatieve manier Artiesten ‘in the picture’ brengen en bezoekers, dus ook potentiële feestgangers te...
Doelstellingen Omdat de oude website van O-Rouge niet de precisie en het maatwerk dat ze in de productie staken in de kijker bracht, hadden verschillende klanten meer de neiging om bij een goedkopere verdeler simulators te kopen. Het doel van dit project was dus om...