fbpx

Blog.

 

Trends & inzichten blog.

5 tips voor social media video’s

5 tips voor social media video’s

Interessante videocontent posten op social media is de perfect manier om je te onderscheiden van de toenemende online concurrentie. Maar hoe doe je dat? Ontdek onze 5 geweldige videotips om meer betrokkenheid te creëren.

Lees meer
Waterfall media planning

Waterfall media planning

Waterfall media planning helpt om de complexiteit van campagnes te beheren door prioriteit te geven aan investeringen in de best presterende kanalen. Leer meer over de waterval methode/ omnichannel strategie in onze blog.

Lees meer
POAS (Profit Over Ad Spend)

POAS (Profit Over Ad Spend)

POAS is de afkorting voor Profit on Ad Spend. Het is een alternatieve afkorting voor de oorspronkelijke ROAS (Return On Ad Spend). Ontdek met deze strategie hoe je de winst kan maximaliseren voor jouw business.

Lees meer
Image extensions

Image extensions

Google heeft een nieuwe advertentie-extensie gelanceerd: beeldextensies. Adverteerders kunnen relevante visuals uploaden als aanvulling op hun tekstadvertenties. Lees er meer over in onze blog.

Lees meer
The Messy Middle

The Messy Middle

Google introduceert ‘The Messy Middle’ en hoe we hier invloed op kunnen uitoefenen als marketeers. The Messy Middle verandert onze blik op de customer journey funnel. Ontdek wat dat voor jouw campagnes kan betekenen.

Lees meer
Digimeter 2020

Digimeter 2020

Jaarlijks brengt IMEC haar Digimeter uit, waarin alle insights en trends in Vlaanderen van het afgelopen jaar in verzameld staan. Deze waardevolle data willen we bij Digitong graag met jullie delen. Lees erover in dit artikel.

Lees meer
iOS 14 update

iOS 14 update

Apple komt met een zeer gewaagde update rond privacy van persoonsgegevens via iOS 14, waar veel app ontwikkelaars allesbehalve blij mee zijn. De start van een cookieless future? Lees erover in onze blog!

Lees meer
Social Media Advertising

Social Media Advertising

Social media advertising heeft heel wat voordelen. Een van de top doelen voor marketeers is het vergroten van de naamsbekendheid en merken bereiken dit met een betaalde sociale aanwezigheid.

Lees meer