Blog.
Trends & inzichten blog.
5 tips voor social media video’s
Interessante videocontent posten op social media is de perfect manier om je te onderscheiden van de toenemende online concurrentie. Maar hoe doe je dat? Ontdek onze 5 geweldige videotips om meer betrokkenheid te creëren.
Waterfall media planning
Waterfall media planning helpt om de complexiteit van campagnes te beheren door prioriteit te geven aan investeringen in de best presterende kanalen. Leer meer over de waterval methode/ omnichannel strategie in onze blog.
Een goede social media strategie opstellen
Voor zowel grote als kleine ondernemingen is een social media strategie essentieel om de naamsbekendheid te vergroten, de doelgroep effectief te bereiken en sales te boosten.
POAS (Profit Over Ad Spend)
POAS is de afkorting voor Profit on Ad Spend. Het is een alternatieve afkorting voor de oorspronkelijke ROAS (Return On Ad Spend). Ontdek met deze strategie hoe je de winst kan maximaliseren voor jouw business.
Image extensions
Google heeft een nieuwe advertentie-extensie gelanceerd: beeldextensies. Adverteerders kunnen relevante visuals uploaden als aanvulling op hun tekstadvertenties. Lees er meer over in onze blog.
The Messy Middle
Google introduceert ‘The Messy Middle’ en hoe we hier invloed op kunnen uitoefenen als marketeers. The Messy Middle verandert onze blik op de customer journey funnel. Ontdek wat dat voor jouw campagnes kan betekenen.
Digimeter 2020
Jaarlijks brengt IMEC haar Digimeter uit, waarin alle insights en trends in Vlaanderen van het afgelopen jaar in verzameld staan. Deze waardevolle data willen we bij Digitong graag met jullie delen. Lees erover in dit artikel.
iOS 14 update
Apple komt met een zeer gewaagde update rond privacy van persoonsgegevens via iOS 14, waar veel app ontwikkelaars allesbehalve blij mee zijn. De start van een cookieless future? Lees erover in onze blog!
Social Media Advertising
Social media advertising heeft heel wat voordelen. Een van de top doelen voor marketeers is het vergroten van de naamsbekendheid en merken bereiken dit met een betaalde sociale aanwezigheid.