Over ons

The Digitong story.

Wij geloven dat je op je best kunt zijn als je je thuis voelt. Waar je jezelf kunt zijn, fouten kunt maken en elkaar kunt vertrouwen. Wij zijn één team van zeer verschillende individuen.

Deze 4 regels verbinden ons:

1

Stel de
norm
in vraag.

Dat het zo is, wil niet
zeggen dat het zo moet zijn.

2

Maak
anderen
succesvol.

Winnen doen
we samen.

3

Durf
onverschrokken
te zijn.

Kwetsbaarheid
is een kracht.

4

Geniet
van het
leven

Niets is
belangrijker.

Let’s talk digital

Het is belangrijk om de juiste marketingmix
in te zetten; om de juiste middelen te kiezen
die je een maximale ROI bezorgen.
Ons team is van diverse markten thuis
en weet perfect welke middelen in te
zetten voor welke business.

Meet the guys and gals.

Een toegewijde groep zeer nieuwsgierige mensen.
Kies en stuur ons een bericht.

Billy Ballet

Billy Ballet

Act 1: The past Van kinds af aan was ik al bezig met de digitale wereld, van het jailbreaken van mijn iPod Touch tot het samenstellen van mijn eigen computer. Mijn eerste game console, een Gameboy Advance, kreeg ik bij het winnen van een collage wedstrijd. Hierop...

Cedric Trekels

Cedric Trekels

Let’s talk about time Op zesjarige leeftijd groeide mijn passie voor horloges. Waarom? Geen idee, waarschijnlijk hield ik van de bling. Ondertussen is het wel veel meer dan dat. Het craftsmanship dat in horloges gestoken wordt. Magnifiek. Daar word ik dus oprecht blij...

Michiel Nijsten

Michiel Nijsten

I couldn’t live without my sport Al vanaf dat ik klein was, ben ik bezig geweest met sport of dat het nu tennis, volleybal, atletiek of kickboksen was, ik kon nooit stil zitten. Maar één sport stak er voor mij altijd bovenuit: voetbal. Sinds mijn 5de ben ik bezig met...

Linda Thywissen

Linda Thywissen

Wist je dat ik niet één bepaald talent heb? Iedereen heeft wel een geweldig talent, een diepe passie of een grote hobby, maar ik niet. Mij kun je eerder omschrijven als een manusje-van-alles. Ik ben graag met vanalles tegelijk bezig en kan zonder veel problemen van de...

Möbius Franssen

Möbius Franssen

ENTJ Het concept infinity heeft me (los van de naam) altijd gefascineerd. Als ENTJ persoonlijkheid bekijk ik de wereld vaak wetenschappelijk, zwart/wit en cijfermatig. Moeilijk om hier met ons beperkt menselijke brein nog maar een idee van te krijgen, maar je kan me...

Sid Paulus

Sid Paulus

“Mama, ik wil later ontdekkingsreiziger worden!” 🔭 Het zijn exact deze woorden die mijn kinderjaren omschrijven. Een kleine jongen vol ideeën, dromen en bijzondere interesses. Als men mij bijvoorbeeld vroeg welke strips ik las voor het slapen gaan; dan antwoordde ik...

Georgie

Georgie

Een dag uit het leven gegrepen Hoe zo een dag van Georgie, de Chief Barketing Officer verloopt? Neem maar een kijkje in mijn planning. 07.30u - Wandeling met m’n baasje Möbius. Het leukste van de hele dag! 08.00u - Aankomen op kantoor en de rest van het team zien. Ook...

Davy Meykens

Davy Meykens

Een paar azen Intussen ben ik al meer dan 14 jaar aan de slag als digital designer en kon ik ervaring opdoen bij zowel grote als kleine bedrijven. Meteen na mijn opleiding startte ik als packaging designer, groeide door tot een all-round designer en ging me vervolgens...

Frederik Danko

Frederik Danko

1974 Misschien was het eerste wat ik zag in 1974 wel iets van Philips dat dat jaar een topjaar had. Lampen, propere kleren of muziek? Zeker iets met wasmachines, die zaten toen in de lift. Of was het iets van de Ramones dat door de boxen van Philips knalde? Zou kunnen...

Maxime Raedschelders

Maxime Raedschelders

Please rewind Door mijn curiositeit kan ik mijn hoofd breken op grote levensvragen zoals: ‘is er leven na de dood’, ‘wat is er buiten ons universum’…En een waargebeurde film of documentaire kijk is steeds met mijn gsm in de hand zodat ik extra zaken kan opzoeken via...

Samen met ons team aan de slag gaan?

Frederik

Strategic Brand en Employer Brand Designer

 

Merken zijn net mensen. Het draait bij merken, net als bij mensen, om vertrouwen.

Benieuwd hoe we voor het meest optimale resultaat gaan voor onze klanten?