Blog.

 

Trends & inzichten.

POAS (Profit Over Ad Spend)

POAS (Profit Over Ad Spend)

POAS is de afkorting voor Profit on Ad Spend. Het is een alternatieve afkorting voor de oorspronkelijke ROAS (Return On Ad Spend). Ontdek met deze strategie hoe je de winst kan maximaliseren voor jouw business.

Lees meer
Image extensions

Image extensions

Google heeft een nieuwe advertentie-extensie gelanceerd: beeldextensies. Adverteerders kunnen relevante visuals uploaden als aanvulling op hun tekstadvertenties. Lees er meer over in onze blog.

Lees meer
The Messy Middle

The Messy Middle

Google introduceert ‘The Messy Middle’ en hoe we hier invloed op kunnen uitoefenen als marketeers. The Messy Middle verandert onze blik op de customer journey funnel. Ontdek wat dat voor jouw campagnes kan betekenen.

Lees meer
Digimeter 2020

Digimeter 2020

Jaarlijks brengt IMEC haar Digimeter uit, waarin alle insights en trends in Vlaanderen van het afgelopen jaar in verzameld staan. Deze waardevolle data willen we bij Digitong graag met jullie delen. Lees erover in dit artikel.

Lees meer
iOS 14 update

iOS 14 update

Apple komt met een zeer gewaagde update rond privacy van persoonsgegevens via iOS 14, waar veel app ontwikkelaars allesbehalve blij mee zijn. De start van een cookieless future? Lees erover in onze blog!

Lees meer
Social Media Advertising

Social Media Advertising

Social media advertising heeft heel wat voordelen. Een van de top doelen voor marketeers is het vergroten van de naamsbekendheid en merken bereiken dit met een betaalde sociale aanwezigheid.

Lees meer
Microsoft Advertising

Microsoft Advertising

Wanneer het gaat over Search Engine Advertising, denken de meesten aan Google Ads. Maar er is ook een heel goed alternatief voor Google Ads, namelijk Microsoft Ads, die sterk in opmars is.

Lees meer
Holiday season is coming

Holiday season is coming

Het najaar is vaak een hoogseizoen voor vele businesses. Miljoenen mensen over de hele wereld passen zich aan het nieuwe ‘normale’ leven. Holiday shopping zal toch net iets anders verlopen dan in 2019.

Lees meer
Smart Display: slim adverteren?

Smart Display: slim adverteren?

Smart Display: slim adverteren? Smart Display advertenties richten op doelgroepen en plaatsingen die het meest geschikt zijn om conversies te genereren? Lees er meer over.

Lees meer