Blogs
Marketing
Alles Strategie Branding Development Marketing
Black Friday: dé sleutel tot korte en lange termijn groei
Hoewel Black Friday-campagnes vaak wordt gezien als een belangrijke boost van sales op korte termijn, is het cruciaal om te begrijpen hoe het past binnen een bredere, lange termijn marketingstrategie.
Google Search Generative Experience (SGE): de nieuwe manier van zoeken
Met de Search Generative Experience (SGE) combineert Google de huidige manier van zoeken met AI (Artificial Intelligence). Je zal dus niet meer door verschillende websites hoeven te bladeren om informatie te vinden. Met SGE krijg je meteen een specifiek antwoord op je vraag. Hoe dat juist werkt? In deze blog lees je er alles over.
Google Consent Mode V2: De nieuwe standaard voor privacy binnen Google Ads
Hoewel het er al een tijd aan zat te komen, is het nu zeker: Google neemt verdere stappen om gebruikersprivacy te waarborgen voor browser Chrome. Dat doet het door Consent Mode V2 verplicht te maken voor domeinen die de advertising services van Google gebruiken. In deze blog duiken we dieper in de allernieuwste privacy-update van de populairste zoekmachine ter wereld.
Digitong at #STE in Utrecht
Bakken inspiratie opdoen in Utrecht? Dat hoef je ons geen twee keer te vragen. De 8ste editie van SocialToday – het grootste event van de Benelux over content, storytelling, selling en advertising via social media – was dan ook dé ideale uitvalsbasis voor ons. Jup: het was mega interessant, en dan vooral de expertsessie van Marlou Leenders over de case van gemeente ‘s-Hertogenbosch. Enter: Hero, Hub en Hygiene.
Digitong bekroond tot grootste speler in Google Ads
Het Digital Champions Team van Google heeft zijn winnaars bekend gemaakt. Hoewel er veel grote kanshebbers waren, scandeerde de jury maar één naam in koor: Cedric Trekels van Digitong – de grote winnaar wereldwijd én van de Benelux. Alsof dat nog niet genoeg wow-factor schreeuwt, maken collega’s Sid Paulus en Billy Ballet de top drie van de Benelux compleet met een tweede en derde plaats. Op wereldniveau behalen ze alle drie een plek in de top 50 van Google. En óf we daar heel trots op zijn!
Herinnerings-advertenties en Advertenties in Zoekresultaten
Mensen komen naar Instagram om nieuwe merken en producten te ontdekken. Instagram introduceert nu twee nieuwe advertentieproducten die bedrijven meer mogelijkheden bieden om ontdekt te worden en waardevolle connecties op te bouwen.
Gaat AI de SEO marketeer vervangen
Friends of Search richt zich op het delen van de nieuwste inzichten en technieken op het gebied van SEO, SEA en het helpen van marketeers bij het verbeteren van hun online marketingstrategieën. Dit jaar was hun 10e editie, en wij waren uiteraard ook daar.
De toekomst van SEA en hoe AI hier een rol in zal spelen
Artificiële intelligentie (AI) heeft de digitale marketingwereld veroverd, en PPC vormt daarop geen uitzondering. Met behulp van AI kunnen we veel alledaagse taken in PPC-campagnes automatiseren, maar het is nog ver verwijderd van het volledig automatiseren van de hele campagne.
Blended ROAS
Hoe moet je in een tijdperk van Cookie Consent, iOS14 en een overvloed aan andere trackingproblemen met attributie werken?
Billy
Digital Marketing & Video Creative
“Met video maakt jouw doelgroep op een laagdrempelige manier persoonlijk kennis met jou en jouw bedrijf of online winkel. Hierdoor kun je sneller de know, like en trust factor bereiken“
One team
Wij geloven dat je op je best kunt zijn als je je thuis voelt. Waar je jezelf kunt zijn, fouten kunt maken en elkaar kunt vertrouwen. Wij zijn één team van zeer verschillende individuen. Meet the guys and gals, een toegewijde groep zeer nieuwsgierige mensen.